Dag 3 - Reisverslag uit Kittilä, Finland van Linda Stam - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kittilä, Finland van Linda Stam - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Januari 2017 | Finland, Kittilä

Voor vandaag stond er geen excursie op het programma, ook lekker als je vakantie hebt! We zagen al snel dat het een mooie dag zou worden met een heldere blauwe lucht en zonnestralen. Bij het ontbijt kwamen we Hans, José en Kim tegen en had Ilona afgesproken om samen met hen te gaan skiën. Na veel twijfel heeft Ilona dit ook gedaan, zij vond het nl voor mij niet leuk dat ik dan alleen zou zijn. Ik had hier echter geen moeite mee en zag wel wat de dag me zou brengen!
We zijn samen naar het skigebied gelopen en voor Ilona de benodigdheden bij elkaar gebracht. Eenmaal bij de piste kwamen we de anderen al snel tegen en heb ik wat foto's van hen kunnen nemen.
Hierna ben ik begonnen aan een wandeling door het dorp, op verkenning waar alles is en wat we de week allemaal nog kunnen doen. De zon begon flink te schijnen, helaas heb ik de stralen niet kunnen voelen omdat dit achter de bergen bleek te zijn. Ilona zal er veel plezier van hebben!
Halverwege de wandeling kwam ik 2 meiden uit het hotel tegen en raakten we in gesprek. Door het stil staan werden we koude en zijn we pratende voort weer verder gelopen. Nog even wat boodschapjes gedaan en op weg naar het hotel voor de lunch.
Het ultieme vakantiegevoel betekent voor mij ook een boek lezen, daar had ik nu alle tijd voor die ik ten volle heb benut, heerlijk!!!!
Na een uurtje of 4 gaf Ilona het bericht weer richting het startpunt te komen. Ik heb de warme kleding weer aangetrokken om haar te gaan halen, hoe lief, haha
Ilona had erg genoten van het skiën, de zon en de gezelligheid, dus voor allebei een geslaagde dag.
We besloten voor de warme maaltijd langs Subway te gaan, Ilona had tijdens de lunch al warm gegeten. Broodjes waren erg lekker!
We zijn weer terug gegaan naar onze hotelkamer waar we even op facetime zijn geweest met Cor en Petra, hebben genoten van een warme douche en we in bed 2 uitzendingen hebben terug gekeken van Goede tijden Slechte tijden. En dan val je vanzelf in slaap....!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kittilä

Linda

Actief sinds 13 Jan. 2017
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 74350

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 21 Januari 2017

Lapland!

Landen bezocht: